آخوند آنلاین

تراوشات فکری یه بنده خدا در باب دین ، سیاست ، فرهنگ و ...

آخوند آنلاین

تراوشات فکری یه بنده خدا در باب دین ، سیاست ، فرهنگ و ...

این وبلاگ متعلق به یه بنده خداییه که میخواد یه چیزایی بنویسه و منتشرش کنه ولی هم یه کمی می ترسه هم یه کمی امیدواره.
به هر حال می نویسه و از هیچ کسی هم نمی ترسه . چرا که اگر بخواد بترسه باید از عالم بترسه.پس نمی ترسه.
یا علی

بسمه تعالی

همانطور که معلوم است تغییرات محیطی و غیر آن مشروط به وجود تغییر در حرکت است ؛ لذا در صورت عدم تداوم یا وجود آن ، منتظر تغییر بودن خیالی باطل است که وقوع آن عادتاً محال است .

خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند إن الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بأنفسهم (1). از طرف دیگر در روایتی از امیرالمومنین علیه السلام آمده : إن فی سلطان الله عصمة لأمرکم ، فأعطوه طاعتکم غیر ملومة و لا مستکره بها ، والله لتفعلن او لینقلن الله عنکم سلطان الاسلام  ، ثم لا ینقله الیکم ابداً حتی یارز الأمر إلی غیرکم. یعنی : همانا سلطان خدا (حکومت و رهبری دین حق) مایه نگهداری و سامان یافتن کار شماست ؛ پس بی درنگ و با میل و اختیار او را اطاعت کنید . سوگند به خدا که یا این کار را می کنید یا خداوند سلطان اسلام (حکومت حقه اسلامی) را از شما می گیرد و دیگر هرگز آن را به شما منتقل نمی کند تا به دست دیگری سپرده شود (2) .

به این ترتیب مردم ما کسانی هستند که 36 سال پیش اراده تغییر کردند و سرنوشت خود را به دست گرفتند و تسلیم اوامر و دستورات حکومت نشدند و حکومتی ایده آل به وجود آوردند اما واضح است انقلاب کردن سخت است ولی انقلابی ماندن ، بسیار سخت تر است . به همین خاطر دشمن امت انقلابی نیز در صدد تغییر این مردم بر آمد که حتی به بعضی از اهداف خود رسید .

ملت ما باید هشیار باشند که این روند تغییر اگر مصداق حدیث بالا باشد نتیجه ای جز رخت بستن سلطان اسلام را نخواهند دید و برگشتن آن سلطان غیر ممکن خواهد بود .

پ.ن : امیدوارم روزی برسد که کشورهایی نظیر جمهوری اسلامی فرانسه یا انگلیس در کره زمین پدیدار شود ولی ترسم از آن است که در طرف دیگر کشور جمهوری ، جمهوری خلق ، جمهوری لائیک یا ایران به تنهایی به وجود بیاید و تمام زحمات بر باد رود .

1-  رعد 11

2- نهج البلاغه خطبه 169

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی