آخوند آنلاین

تراوشات فکری یه بنده خدا در باب دین ، سیاست ، فرهنگ و ...

آخوند آنلاین

تراوشات فکری یه بنده خدا در باب دین ، سیاست ، فرهنگ و ...

این وبلاگ متعلق به یه بنده خداییه که میخواد یه چیزایی بنویسه و منتشرش کنه ولی هم یه کمی می ترسه هم یه کمی امیدواره.
به هر حال می نویسه و از هیچ کسی هم نمی ترسه . چرا که اگر بخواد بترسه باید از عالم بترسه.پس نمی ترسه.
یا علی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

1400 سال پیش امام حسین علیه السلام فرمودند مثلی لا یبایع مثل یزید که اگر بعد از سال ها شخصی از علل قیام امام حسین و وظیفه خود سوال کرد به او گفته شود این امام همام از جمله ی انا لا ابایع یزید استفاده نکرد تا ما بفهمیم این قیام و اقدام تا قیامت ادامه دارد و افرادی که رهرو سید الشهدا هستند باید بر رهروان یزید بشورند؛ یزیدی که شرابخوار بودنش به تنهایی مهم نیست بلکه یزید با رذائل اخلاقی و قدرت تحمیل روش زندگی خود بر مسلمین است که حائز اهمیت می باشد چرا که اباعبدالله علیه السلام فرمودند انما خرجت لطلب الاصلاح فی امة جدی که این نشانگر نفوذ فرهنگ و سیره ی اموی در دل مسلمین است؛ حال چنین شخصی خواستار تفوق بر امام مسلمین و ولی خداست. به عبارت دیگر شخصی به دنبال بیعت گرفتن از بهترین انسان هاست که خود پست ترین افراد است و به دنبال مجبور کردن او به دست دادن است تا خواست خود را بر او تحمیل کند و او را همرنگ جهان اسلام سازد که راه انحراف را پیش گرفته اند.

در زمان فعلی وظیفه ی هر مسلمانی شناخت حسین و یزید زمانه است . یزیدی که با برتری نظامی و اقتصادی به علاوه قدرت رسانه ای ، دیگر ملت ها را پیرو خود کرده و روش خود را به آنها تحمیل کرده و با اقدامات رذیلانه خود به دنبال بیعت گرفتن از رهروان و شیعیان حسین است که قصد استقامت دارند.

حال وظیفه حسین و اصحابش در این زمان مقابله و جنگ با یزید و اعوانش می باشد. مسلم است جنگ مسلحانه مقصود نیست بلکه جنگ متقابل در ابعاد اقتصادی، سیاسی و ... منظور است. لذا وظیفه ی دولتمردان و تولید کنندگان، تولید در خور شأن ملت انقلابی و جلوگیری از نفوذ یزید (در تمامی ابعاد) در کشور است و وظیفه ی مردم، تحریم کالای یزیدی اعم از کالای فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است؛ لذا نماد تمام این موارد که شعار مرگ بر امریکاست را باید در جهان فعلی سر داد و نباید از یاد برد که شعار به تنهایی کافی نیست بلکه بستن راه نفوذ در تمام ابعاد را باید وظیفه خود بدانیم اعم از مسئولین و مردم.

حال اگر شخصی این شعار مقدس که یکی از مصادیق تبری است را سر داد و به دیگر موارد بی توجه بود وظیفه ی خود را به عنوان شیعه حسین علیه السلام به خوبی انجام نداده است اما اگر اصل عمل را هم انجام نداد یا معتقد نبود، باید گفت ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۷
علی معینی